Estaré ausente de la oficina hasta el 11/02/2013. This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited.
Estaré consultando los correos desde un dispositivo móvil.
Nota: Esta es una respuesta automática a su mensaje "RE: [gx-l] Cargar grid con conditions" enviado el: 01/02/2013 15:08:36.
Esta es la única notificación que recibirá mientras esta persona está ausente.
http://disclaimer.diacorporate.com
0 Response to "[gx-l] AUTO: Estoy fuera de la oficina por vacaciones. (regreso 11/02/2013)"
Publicar un comentario